Livrare și retur

Clientul poate comanda produse pe site, adăugându-l în coșul de cumpărături, urmând apoi toți pașii referitori la adresa de livrare și la modalitatea de plată. După adăugarea în coșul de cumpărături, produsul este disponibil în vederea achiziționării dacă se află în stoc. Un produs adăugat în coșul de cumpărături, fără a fi finalizată comanda, nu este rezervat. Rezervarea automată se va face în momentul în care comanda a fost încheiată cu succes. După finalizarea comenzii, datele dumneavoastră vor fi procesate de Opticlinic în vederea livrării produsului ales. În acest scop, clientul are obligația să verifice dacă datele furnizate sunt complete și corecte. Opticlinic nu își asumă răspunderea de a verifica corectitudinea datelor dumneavoastră de livrare. De asemenea, după efectuarea comenzii și prelucrarea datelor dumneavoastră, Opticlinic își rezervă dreptul de a contacta clientul printr-o modalitate agreată dacă o anumită situație impune acest lucru.

Opticlinic își rezervă dreptul de a anula comanda efectuată de către client, după o notificare în prealabil a clientului, fără ca vreo parte să ceară celeilalte daune-interese, dacă intervine una dintre următoarele cazuri:

  • neacceptarea de către banca emitentă a cardului – la plata online
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Opticlinic – la plata online
  • datele furnizate de către client pe site sunt incomplete sau incorecte.

În cazul în care produsul comandat nu poate fi livrat de către Opticlinic, acesta va informa clientul și va returna contravaloarea produsului în termen de 14 zile de la data la care Opticlinic a luat cunoștință de acest fapt sau de la data de la care clientul a informat Opticlinic că își retrage comanda. Trebuie menționat faptul că dacă produsul a fost deja livrat către dumneavoastră, comanda nu se mai poate anula, ci se vor respecta pașii pentru retur.

Clientul are dreptul să returneze produsul comandat în termen de 14 zile calendaristice de la data la care intră în posesia fizică a produsului sau a ultimului produs – în cazul în care clientul comandă mai multe produse care vor fi livrate separat, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. În cazul în care clientul decide să returneze produsul comandat, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește la adresa https://opticlinic.ro/formular-garantie-retur/.În cazul în care comanda a fost deja achitată, Opticlinic va procesa formularul de retur și va returna contravaloarea produsului/produselor în contul indicat de dumneavoastră în maxim 14 zile de la data la care produsul returnat intră în depozitul Opticlinic. Clientul va fi informat cu privire la statusul returului prin email.